neděle 14. září 2014

How we went for a trip to Hoi An


After beautiful night spend sunburnt in over-night bus (I swear these seats were even smaller than in previous bus, if it was even possible) we arrived in an increadibly beautiful and peaceful place, Hoi An. As usually we didn´t have any accomodation. We headed to a hostel I found on internet with a description of totally crazy place with a lot of tourist to have fun. That´s what we wanted and most certainly that´s what we had got. 

I felt in love with this place immediately. After almost two months spend in noisy ans stressful Saigon, this place gave me much needed relax and hippie atmosphere. Small streets with lights all over, shops with unique designs, beautiful beach and delicious food (I didn´t even mind eating rice again because it tasted delicious or I was just so impressed by the place and not accepting any negative thought or something). Yes yes you see that this is a dream place in Vietnam for me! 

First day was spend mostly sleeping and little sight-seeing. Then a crazy night which ended with group jump to hostel´s swimming pool followed. 

The next day we spend on the beach. I told you how much I loved the beach in Nha Trang, but this one was like heaven. So clean, not over-crowded (woohoo, are we still in Vietnam?!). We had awesome lunch at the beach. Just perfect ... (I am getting borring with this Hoi An love, right?). The night was again crazy party dancing to Shakira Shakira (that´s what happens when your travel buddy is from Colombia)!

Po nádhernej noci strávenej spálené v spacom autobuse (Som presvedčená, že sedačky boli ešte menšie ako v autobuse z predchádzajúcej noci) sme prišli do nádherného a pokojného mestečka, Hoi An. Ako bežne sme nemali ubytovanie zaistené. No našla som na internete hostel s popisom šialeného miesta plného šialených a zábavných mladých ľudí. Toto sme chceli, tak sme to aj dostali.

Zamilovala som sa do tohto miesta hneď ako sme prišli. Po dvoch mesiacoch strávených v šialenom, hlučnom a stresujúcom meste akým je Saigon, Hoi An mi dodal potrebnú pokojnú hippie atmosféru. Malé uličky s lampiónikmi, malé obchodíky s jedinečným dizajnom, krásna pláž a úžasné jedlo (ani mi nevadilo jesť ryžu zase lebo všetko chutilo tak dobre alebo iba ja som bola taká unesená tým miestom, že som si nič negatívne nepripúšťala). Áno našla som svoje vysnívané miesto vo Vietname!

Prvý deň sme strávili prechádzkou po meste a spaním. Večer pokračoval šialenou párty na hostely, kde sme nakoniec všetci skočili do bazénu. 

Ďalší deň sme strávili na pláži. Viete ako som sa zamilovala do pláže v Nha Trang, ale toto bolo ako nebo. Krásne, čisté a skoro žiadny ľudia (neverila som, že som stále vo Vietname). Obed sme si dali na pláži. No úžas... (už som otravná s tou mojou neskutočnou Hoi An láskou, že?). Večer sme mali ďalšiu Shakira Shakira párty (tak to dopadne keď môj spolucestovník je z Kolombie)!

Yours

Veronika








4 komentáře:

  1. I traveled to Da Nang, Hoi An and Hue at a time. Yeah!!! Hoi An is the town I do love the most! I love its simplicity and peacefulness! :P But speaking of beaches, Da Nang is the best! :P (Of course, in my opinion) haha

    OdpovědětVymazat
  2. Btw, it'd be nicer if u set ur language setting in English, Veronika! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahahaha Vicki it is too much for an IT expert as me :D but I will try ;)

      Vymazat
  3. Toto je oznámenie pre širokú verejnosť, ktoré nás zaujíma
    nákup obličiek a práca s rôznymi darcami obličiek, aby to bolo možné
    zachráňte našich pacientov, ak máte záujem predať obličku, láskavo nás kontaktujte, aby sme mohli potvrdiť, či ste zápasom, ktorý nám daruje obličku
    trpezlivosť a veľké odmeny čakajú na každého darcu. Kontaktujte nás na našom e-maile: jupitermedicalcentreinc@gmail.com alebo nás kontaktujte na WhatsApp: +1 (515) 293-5520

    OdpovědětVymazat